Selasa, 10 Ogos 2010

Obor kemarahan Rakyat tertindas


Salam 1 Malaysia buat Ahmad Maslan merangkap Ketua Penerangan UMNO/APCO (Malaysia) dan perkhabaran serta penantian warga marhaen felda yang bodoh serta jahil merapat sembah untuk mendapat komen serta jawapan dari Dato' berkaitan permasalahaan yang belum terungkai dan terjawab ini.

Wayang ini adalah wayang rakyat yang nasib dan masa depan mereka tertindas dan di perhambakan oleh pemerintahan yang kejam, zalim serta rakus dalam merompak wang dan hak rakyat. Jika kamu merancang,.. Allah juga merancang dan perancangan Allah lebih tinggi dan utama dari kamu........ ,

Di kala ini juga tiada kedengaran suara katak Perkasam yang di katakan pembela bangsa ???????,. kemungkinan katak ini terpaksa disembunyikan oleh Mahafiraun demi untuk kepentingan tampuk kuasa pemerintahan rejim UMNGOK/APCO Yahudi Lakhnatullah itu. Apakah katak2 ini sukar berhadapan dengan dengan iklim ladang2 sawit yang lazimnya mempunyai banyak ular2 besar yang bisa menelan katak2 Perkasam,....muaaaaaaaah.....muaaaaaaaah.. muaaahhhhhhhh.

Kemuncak api kemarahan rakyat yang tertindas telah mula menyala obornya dan bakal marak dengan cepat serta membakar semangat naluri peneroka yang tertindas di dalam bentuk perhambaan moden. Jika hasrat PM Tun Abdul Razak sangat mulia niatnya untuk membela nasib rakyat tetapi apa yang berlaku pada hari ini ternyata jelas membuatkan persemadian allahyarham Tun tidak berada didalam situasi yang aman dan tenteram akibat dari kerakusan pemerintahan UMNGOK/APCO menzalimi rakyatnya sendiri.

Jika kita renungkan kembali kata2 Pendeta Zaaba iatu " apa erti perubahan , pembangunan , kecelikan daripada kepercayaan yang bodoh "?
" Melemahkan akal kepada kepercayaan yang cerdik , membebaskan fikiran " ini adalah tulisan tokoh pemikir melayu pada tahun 1920 yang membawa pengertian  supaya tidak boleh menggongkong dan membelenggu fikiran orang setelah 52th merdeka.


Rakyat warga peneroka dan generasi kedua tidak berpaksikan kepada " FELDA dulu tolong , sekarang along "  tetapi atas fakta kebenaran , kami mahu buktikan bahawa " Suara Rakayt adalah suara KERAMAT " yang akan menetukan tampuk pemerintahan akan diterajui oleh mereka yang siddiq, amanah, tabliq serat fatannah dalam memegang amanah RAKYAT ini,........

Takbir............... ALLAHUUAKBAR
Takbir......................ALLAHUUAKBAR
Takbir.......................ALLAHUUAKBAR

Tiada ulasan:

Catat Ulasan