Isnin, 9 Ogos 2010

Hancur fahaman Yahudi Lakhantullah


                     Senerio keadaan yang berlaku pada masa ini adalah seperti 1 skrip yang telah dirancang bagi menghadapi PRU-13 yang dijangka akan berlaku lebih awal dari tarikh yang sepatutnya dijangkakan kerana nyawa UMNO/BN berada pada paras kritikal akibat dari kesedaran rakyat yang telah dibodohkan selama 50th pemerintahan dan kesengsaraan rakyat bertambah nyata dengan kenaikan harga barangan dan penindasan melalui rompakan wang rakyat menjadi kemuncak api kemarahan rakyat  di felda2. Keadaan ini juga ditambah dengan sekatan maklumat dari terus sampai kepada rakyat,.. polis digunakan oleh rejim UMNGOK/BN untuk menyekat hak rakyat untuk mendapatkan maklumat salah laku pemimpin serta rompakan wang rakyat. Banyak jentera2 dari UMNGOK/BN sudah menghadirkan diri ke kursus2 gerak kerja p/raya bagi persiapaan awal, JKK Kampung juga memainkan peranan dengan mengadakan aktiviti2 bersama rakyat bagi menagih sokongan supaya undi tidak lari ke pihak pembangkang.

                   Pada ketika sedang hampir lemas ini , sehelai rambut pun boleh dijadikan pelampung untuk menyelamatkan parti UMNGOK yang ternyata dalam keadaan tercungap2 untuk mendapat kepercayaan dari undi melayu itu sendiri sedangkan bangsa2 lain sudah hilang kepercayaan terhadap politik UMNGOK. Di ketika inilah UMNGOK cuba untuk menarik perhatian PAS melalui perpaduan bangsa supaya bangsa2 lain berasa curiga dengan perjuangan PAS yang ternyata ukwah di dalam perjuangan bersama didalam Pakatan Rakyat. Pada ketika ini juga PERKASAM digunakan untuk memainkan sentimen bangsa bagi meraih sokongan bangsa melayu kerana parti UMNGOK sudah tidak lagi diterima pakai oleh kebanyakan orang melayu sendiri. Katak PERKASAM yang ditunjangi oleh Mahafiraun membuat roadshow di setiap pelusuk negeri bagi mengwujudkan keadaan berbelah-bagi untuk rakyat menilai kebenaran yang sebenarnya berada di pihak yang mana, ???. Negeri Selangor yang diterajui oleh kepimpinan kerajaan Pakatan Rakyat di asak dengan hebat,.. begitu juga Pulau Pinang,...taktik dan modus operandi juga sama untuk terus menerus menekan pemimpinan yang ada bagi menghancurkan situasi aman dan kemakmuran rakyat.

          Keadaan bertambah tegang apabila sekutu mereka, MCA cuba memainkan isu2 yang sensitif diwaktu ketiadaan PM Najib yang hilang bercuti entah kemana tanpa diketahui dan dirahsiakan destinasi percutian PM Najib ini. Apa yang sepatutnya dilakukan oleh TPM Malikul Sembab ini adalah,... mengingatkan MCA supaya jangan sekali2 cuba memainkan isu agama di dalam kancah politik tetapi ternyata pada waktu yang sama TPM memuji kenyataan Presiden PAS untuk menjadikan keadaan lebih kronik jika ianya dapat ditafsir dalam prospek politik dan keadaan yang tegang ini tidak memungkinkan undang2 MAGERAN digunakan jika keadaan sudah tidak dapat dikawal. Inilah salah satu taktik yang cuba dimainkan oleh UMNGOK/APCO apabila segala pendapat dan khidmat nasihat berpaksikan Yahudi Lakhnatullah diguna pakai oleh rejim pemerintahan yang ada sekarang.

         Rakyat perlu sedar dan bersedia dengan situasi ini dan rasional didalam kerjasama bersama Pakatan Rakyat untuk saling bersatu di dalam apa jua keadaan untuk bersama-sama membulatkan tekad dan semangat untuk menumbangkan pemerintahan UMNGOK/BN bagi menyelamatkan maruah rakyat Malaysia dari terus tertindas dan hanyut dalam pemerintahan yang korup serta zalim terhadap rakyat.

                     Takbir......................... Allahuuakbar

                     Takbir ........................Allahuuakbar

                     Takbir ........................Allahuuakbar         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan