Selasa, 20 Julai 2010

Talqin untuk UMNO/BN




Lagu perpaduan dan kerjasama antara UMNO/Apco dan PAS dimainkan semula bagi mengalihkan tumpuan rakyat terhadap isu2 yang belum selesai dan bakal menyusul oleh sebuah parti yang hipokrit dan munafik ini. Umpama kapal yang sudah terlalu hampir untuk karam, maka nakhoda2 kapal mula mencari2 apa yang patut digunakan untuk dijadikan pelampung bagi mengelakkan dari lemas di lautan yang ganas dan bergelora. Di ketika ini, apa pun boleh dijadikan pelampung waaimaa sehelai rambut sekalipun...., inilah watak sebenar parti yang diwarwarkan memperjuangkan nasib bangsa melayu.

Pada ketika ini juga ulla-maak dan muuf-tti2 yang menjadi boneka mereka digunakan bagi mengulas dan memberikan pandangan tentang perpaduan kerjasama dan nasib bangsa,...muaaaaah, muaaaaaah, muaaaaaah. Apabila dasar kerajaan dicabuli sehinggakan menentang hukum ALLAH, suara mereka2 ini langsung tiada kedengaran kerana telah dibisukan lebih awal sebelum himpunan di Padang Mashyar. Ilmu yang ada pad golongan ini umpama layak diletakkan di celah kangkang mereka saja kerana bacul dalam menegakkan kebenaran dan hukum ALLAH di atas mukabumi ini.

Gila meroyan wajar di gambarkan terhadap pemimpin2 UMNO/APCO kerana sesudah kenyataan Naib Presiden UMNO, Shafie Afdal yang mengatakan bahawa PAS adalah parti yang sesat dasar perjuangannya,.... manakala Tim. Presiden nya Muhyidin Yasin mahu bekerjasama dengan PAS dalam menentukan nasib bangsa melayu,....... muaaaaaaaaahhhh.
Gelora perpecahan di dalam UMNO/APCO sudah tidak dapat dibendung lagi dan sudah mencapai tahap kronik dan tiada pakar yang boleh mengubati penyakit yang ada di dalam parti ini melainkan dibacakan yassin untuk ditentukan oleh ALLAH tentang nasib dan hayat UMNO/APCO.

Kerjasama PAS,DAP dan PKR semakin mendapat tempat dihati rakyat kerana berdasarkan perjalanan didalam Pakatan Rakyat dapat menyatukan segenap lapisan bangsa serta agama di Malaysia termasuk Sabah dan Serawak. Lapuran Audit Negara membuktikan ketelusan didalam perjalanan pemerintahan negeri2 yang di perintah oleh Pakatan Rakyat. Dasar mengutamakan rakyat dan bebas dari amalan rasuah dapat memberikan lebih pulangan kepada rakyat serta mesra dan prihatin terhadap isu2 yang membabitkan kepentingan rakyat.

Rakyat pada alaf kini sudah tidak boleh diperbodohkan dengan sewenang2nya kerana dunia sudah berubah kepada dunia moden, era globalisasi dan IT memainkan peranan yang besar dalam menyampaikan maklumat kepada setiap golongan tanpa ada garis dan sempadan cuma UMNO/APCO masih dibelenggu tahap pemikiran kolot dan sentiasa ingin memperbodohkan ahli mereka sendiri. Ramai dikalangan ahli mereka yang sanggup bertopeng semata2 untuk mengaut habuan imbuhan projek dan sebagainya untuk diri sendiri sedangkan hakikatnya mereka2 ini adalah penyokong Pakatan Rakyat dan mengkhianati parti UMNO/APCO yang sememangnya amat di benci olah mereka2 ini.

Dalam situasi ini,... Pakatan Rakyat amat2 beruntung kerana musuh yang sebenar bagi UMNO/APCO adalah datangnya dari ahli mereka sendiri dan situasi menyerang dari dalam selimut UMNO/APCO sendiri itu lebih berbisa jika dibandingkan dengan musuh yang nyata. Apa yang perlu di lakukan oleh PR adalah meneruskan khidmat membela nasib rakyat tanpa mempedulikan kapal yang hampir karam dan menunggu untuk ditalqin-kan,.....TAKBIR,........ ALLAHUUAKHBAR.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan